Wat ga je doen?
Je behandelt onderwerpen zoals genetica, ecologie, het menselijk lichaam en natuurwetenschappelijke principes. Daarnaast begeleid je leerlingen in hun leerproces, stimuleer je hun nieuwsgierigheid en werk je samen met collega's aan sterk onderwijs.
Dit vind je leuk
- Leerlingen nieuwsgierig maken naar mens, natuur en wetenschap;
- Theorie combineren met practica en experimenten;
- Werken in een omgeving waar ontwikkeling centraal staat.
Waar ga je werken?
Je komt terecht in een betrokken team waar samenwerken vanzelfsprekend is en waar ruimte is voor jouw ideeën en initiatieven.
Dit krijg je van ons
Wat verwachten we van jou?
- Je hebt een (bijna) afgeronde bevoegdheid voor Biologie of Binask;
- Je hebt affiniteit met het voortgezet onderwijs;
- Je bent didactisch en pedagogisch sterk;
- Je weet leerlingen enthousiast te maken voor wetenschap;
- Je bent betrokken, nieuwsgierig en communicatief vaardig.
Heb je nog vragen?
Klinkt dit als jou maar heb je nog vragen? Neem contact met mij op! Je kan mij bereiken via mijn contactgegevens hiernaast!


